Sköönt att få prata ut i mörkret♥

 
 
Jag och den här lilla glada tjejen har börjat ta kvällspromenadeer på kvällarna med hundarna. Det är såå sköönt att gå ung. samma lilla runda och bara prata ut! Kan berätta allt för dejj gulle Fanny♥ Älskar de promenaderna med gullevovarna♥
 
Sry för att jag bara gör bildinlägg nu för tiden, men har inget intressant som jag ska berätta så jag skriver en liten rubrik eller liten text om hur jag känner/ vad som hänt mm. Hps ni fortfarande gillar denna blogg♥♥♥
 
Puss;*<33
 
 

Kommentarer
Postat av: Cookie Chan

Fin bloggis ^^ Kolla gärna in min :)

Svar: Taack så mkt! Det ska jag verkligen gööra <33 :)
None None

2012-10-05 @ 17:21:44
URL: http://cookiechan.blogg.se
Postat av: fanny♥

gulle emma kan berätta allt för dig me. jag älskar också promenaderna fast det är ju lite knäppt att vi går vid personen jag gillar s hus...♥

Svar: Hahaa, du vill ju kolla hans bilnummer sööta knääppis!!♥♥
None None

2012-10-06 @ 17:25:39
Postat av: Ester ^___~

hihi, mums, revbensspjäll :3 kika gärna in på min blogg! ^^

Svar: Jöpp ÄLSKAA revbenspjäll♥♥♥ ;3 okii ska göraas ^^
None None

2012-10-08 @ 21:32:01
URL: http://littlemissester.blogg.se

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0