Chillaar♥

 
 
Tjoo♥
 
Klr på tv, chillar o chattar lite nuu♥♥ Fett sköönt efter en "jobbig dag". Först gå upp tidigt för att dra på simtävling, simmar insim vääntar tyyp 3 timmar på att få simma 100 m frisim! Mn persade med tyyp 6 sc iaf ^^;p ♥♥ Sen va jag meh Fanny/Murre, vi gick ut med hundar o kollade på film♥ sen drog jag till kusinerna för att fira min morbror som fyllde år i veckan! Spelade spel o hade naajjs med kussarna♥ När jag kom hem drog jah o fanny ut med hundarna igeen♥ O nu väntar jag på att de andra ska vara redo att kolla på Solsidan som vi missaade ;(♥♥ Älskaar Solsiidan såå j*vla naaajs♥
 
 
 
Imorrn slipper jag skolan föör de e HÖÖSTLOOV!! ♥♥♥ O troor de e på onsdaag så e det halloween ^^;p♥ då kmr det barn som vill stjäla miitt GOODIIS!!! :O<333
 
Puss ha dee göött ;* 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0