Djurplågeri ;( ;( ;(

 
 
 
Hur dumma i huvudet är människor egentligen?? Vi plågar ju skiit många djur varje dag utan att de har gjort ngt!!!!!!!! Vaa faan har de gjort?? Hatar djurplågeri!!! Människor som plågar både döö! Vad tänkte den som började med tjurfäkning, hur jävla kul e det att kolla på ngn som fäktas med en tjur som dör sen och får lida?? ;(
 
Vill ni läsa lite mer gå in på:
Ska fan börja ge pengar till de!
 
En sak jag tycker e hämskt oxå e att 75% av världens hundar e gatuhundar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 75!!!! De e skiit mkt ;(
Människor som plågar djur eller människor har inte rätt att leva tycker jag!! Snälla gå in på hemsidan och få din familj att skicka pengar till djur i världen som behöver hjälp! När jag blir stor ska jag hjälpa djur ännu mer! Jag tänker börja jobba med att hjälpa djur som blir plågade! 
 
(kom på att skriva om det här för att jag såg en jääättee hemsk bild på fb) ;( ;( ;( ;( ;( ♥♥
 
 (så där ska man göra tkr jag)!! Att barn lyckas bättre än många människor....... ;o♥
 
Pöss ;* ♥ (kolla bara på bilden under om du e säker att du vågar dee e såå hemskt) ;( ;( ;( ;( ;( ♥
 
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V
 
 
 
FYY FAAN VAD HEMSKT AZZÅ!!! SKULLE JAG SE DEN DÄR MÄNNISKAN SKULLE JAG MÖRDA HONOM!!!!!! :@
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise - Elsalouise.blogg.se

Fyfan vad hemskt :(

Ps:
Jag har fotat lite självporträtt idag och skulle bli jätteglad om du ville kika in och kolla på de bilderna och kanske säga vad du tycker :D
Ha en bra kväll!

Svar: aa visst e dee! ;(
Okejj, ska checkaa! Tack de samma kraam <33
None None

2012-11-15 @ 21:21:51
URL: http://elsalouise.blogg.se
Postat av: nathalie

var med om att bli dagens blogg och få garanterat fler läsare !är på topplistan som du själv kan se på www.vimedbarn.se!

Svar: Haha :D
None None

2012-11-15 @ 22:26:07
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0