En "liten" bildbomb!! ♥♥♥ ^^

Tjoo bloggizz!! ♥♥♥
Litee bildeer bara i detta inlägg som kanske redan varit meed ngn annan gåång!! ♥♥
En biild på Sarah, min farmor, min pappa, Zafira o Mejj fråån i somras!! ♥♥ Foto: antagligen Mamma efter som hon inte e me på biildeen!! ♥♥

En biild på Johanna, jaah o Zafira fråån i vintras när vi åkte längd-skidoor i kvarteret!!♥♥ Foto: Pappa!! ♥♥

En biild på undeerbaaara Linn!! ♥♥

En biild på Emmizz header till hennes nyyaa fiina bloogg!!


En fiin biild fråån igåår på allt goodis Mormor toog meeh!! ♥ Foto: Jahh ^^

En biild genom föönstreet näär jah pkte till österrike på spoortloveet!! Foto: Jaah!! ^^
En biild på Ellizz!!  en biild på Marre!!  En biild på Lisa!! 


En biild på min kusiin Alice fråån igår med Zafira i koppleet!! ♥ Foto: Jah ^^


En biild på min "viga" syysteer!! ♥ Foto: jah ^^


Ett footo på mejj o Sarah (viisst ee vii liika)?!! Foto: Sarah^^

En suddgummifotboll som tillhör min kusin Emil, vi körde ishockeyspel med den istället för en puck! ♥ (täänk INTE på mina fula naglar)! Foto: Mejj ^^
Min systeers fiina halsbaaand!!! ♥ Den ee såå sööt! ♥ Foto: mejj ^^

En biild på mejj när min Morfar hade fest (som var i mars)! ♥ Bleev ganska nööjd meed mitt utseende..♥ Foto: Sarah ^^

Efterrätten vi fick på Morfars fest!!! Vääldiigt good!! ♥ Foto: Mejj ^^

En biild på miin VÅFFLAA och VANILJSÅÅS!! Yamii!! ♥ Foto: mejj ^^

Miitt fiina halsband som jah fick ngn födelsedaag av min gudmor!♥ Foto: Mejj!! ^^

En biild på söötizz Zafirizz!! ♥ Foto: Sarah tyyp! ^^


En tiill biild på sööötaa Zafirizzeen!! ♥ Foto: Jah tyyp!! ^^

Gaanska stoor biiildboomb vaa?!
Byee Puss!! 

Kommentarer
Postat av: Ella

Hejje , kan du lägga upp en till bildbomb på SÖÖÖÖÖÖTA zafira och SÖÖÖÖÖÖÖÖTA DIII!!!! Kan du också lägga upp bilder på SÖÖÖÖTA Maräng som du tagit (och andra fina bilder du tagit) ^^

//Love Ella

E - llmE MusiC

2012-05-22 @ 19:41:43
Postat av: Emma♥

Naaw thxx söööta Ellizz!! ♥♥ Så klrt jah lägger upp sånna bildeer! ♥♥

2012-05-22 @ 19:44:02
URL: http://emsihund.blogg.se/
Postat av: Maräng ♥

Smickraad hamster hära! ♥

2012-05-22 @ 22:11:00
URL: http://mzel.blogg.se/
Postat av: Linn ♥

Snygga bildeer oxå! ♥

2012-05-22 @ 22:12:15
URL: http://bylinnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0