Bilder fråån festeen idaah!! ♥♥ ^^

Tjooohoo bloggizz!!! ♥♥♥ ^^
Idah har jah varit och firat min moster som fyllde år!! ♥♥ Tog massa fina bilder med min "kära syster"!!! KLICKA HÄR! för att komma till hennes suuper fiiina blogg! ♥♥ Suuuger verkligen på ishockey-spel!! Min kusin Emil som e 7 år vann över mej klart o tydligt!!! ^^ ♥♥♥ Vi åt middag, spelade ishockey-spel, ätit tårta o godis, spelat M.I.G o kollat på ballonger som lyfter (azzå STOORA balloongeer som nåån saatt i)!!!!! ♥♥♥♥♥ ^^
Två meningar som kommer ur två sånger som e suuper gulliga:
Baby you light up my world like nobody else! ♥♥♥ (väääldiigt guullig mening ur "What´s your beautiful" med one direction/ 1D!!! ♥♥♥
Your amazing juste the way you are! ♥♥♥ (oxå väldigt guuullig mening ur "you amazing")!! ♥♥♥

Hps veeerkliiigeeeen att jaaah VINNER en canon EOS 600D hos FOKI !!! ♥ Fåår veeta imorrn!! 

Byeee PUSS!!! ♥♥♥
En vääldiigt STOOR blomma som e på gården utanför mina kusineeer!!! ♥♥♥ ^^


En sööt bild på Sarah, Zafira, min kusin Alice och min kusin Emil. Smyg tog den ute på promenaden!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0