Redo för släkten....

Tjoo! Nu e jah redo för släkten som kmr om tyyp en halv timme.
Har simmat idaah oxå så e rätt tröött!! Men fick en pokal ^^!! Har redan en från den här simtävlingen men fick en större nu!
Min pokal som jah fick! ♥ ^^


Båda mina pokaler...^^


Jag med min pokal! ^^

Nåå snygga vaa?!
Jippie Loreen vann igår! ^^ Hon va juue bara bäst, tror att hon har stooor chans att vinna i globen! ^^
ooo!!


Nåå en bild på mejj
Mst rusa nuu!!! Gästarna kmr lite tidigt!! ^^
Byyy byyy! ♥ ^^

Kommentarer
Postat av: Linn ♥

Sööt cheeyy! ♥

Postat av: Linn ♥

Och coool pokal! ♥

Postat av: Emma♥

Naaaww tack dsm Linn! ♥

2012-03-11 @ 20:51:53
URL: http://emsihund.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0