Nyy design!!! ♥♥ O veckans bild! ♥♥

Tjoo bloggizz!!
Nue har jah ändrat design igeen!!! Snygg?! Header gjord av min snälla syster Sarah! Stort tack Sarah!! ♥♥♥ Bakrund gjord av miig! Tack Mig sjäälv!! ^^ e faktiskt ganska stoolt meed designen ^^♥♥♥ <33
Såå idaah har jah sprungit!! Nicee!! Sen efter har jah busat meed mina småå kusineer!!! De ee suuper sööta!! ♥♥♥
En biild på mejj o Sööta kusin Alice!!! (Alice e hon med röd tröja)! ♥♥♥ Foto: Pappa troor jah!! ^^<33
En tiill bild på mejj o Alice innan vi spraang! ♥♥ Foto: Mamma elr pappa! ^^<33


En biild på mejj, sööta Zafira o Morfar när jah hade sprungit!! <33 Haha, älskar Morfars min! ♥♥ <33 Foto: Ngt av mina päron! ^^ <33


En biild på Sarah o Pappa!! ♥♥♥ Foto: Mamma antar jaah! ^^ <33


En till bild på mejj, sööta Zafira o min medalj när jah hade sprungit!! ♥♥ Foto: ngt av mina päron! ^^ <33


En suupeer cool bild på min pappa när han e tyyp 200 m från mål!! ♥♥♥ Foto: Mamma troor jaah! ^^<333

Efter loppet drog vi till morfars stuga och åt lite! Jah o Alice "passade" de småå barnen liite!! ♥♥ Idah fick jah bära lilla sööta Irma (min mista kusin)!! ♥♥ Hon e suuper sööt, gullig o glaad!! Hon nöp mejj i hakan! :D <33 Tyvärr hann inte mamma ta bild men ändåå!!! ♥♥♥
Älskaar bilden!!! ♥♥♥♥ Foto: Mejj <33 ^^

Sarah hjälpte mig ganska mkt med designen!!! ♥♥♥ Hon gjorde 4 st headers så drf tänkte jah fråga eran vilken jah ska börja ha!! ♥♥
BILD 1
Den som jah har juste nuue!! ♥♥♥

BILD 2

Jag tkr själv att jah seer konstig ut meen deet e ni som bestämmer!! Gillar mkt lixom själva upplägget o allt utan bildeen!! ♥♥♥

BILD 3

Suuper fiin!! ♥♥♥

BILD 4

Älskaar verligen deen bilden!! ♥♥♥

Jag har faktiskt tänkt att börja med veckans bild!!! ♥♥♥ <33 Så nue kmr veckans bild!! ^^♥♥
Älskar biilden sjukt mkt! Vi har samma rörlese ung, vattnet e fint, man seer solljuset både i och utan för vattnet, skog e meed o deet e coolt när man seer berget!!♥♥♥♥ <33 ^^ Foto: Teddy!! ^^

Såå deet var allt i detta stora inlägg! Hps ni glr designen! ♥♥♥
Byye Puss!!! ♥♥♥ ^^<3333 ;* ;* ;* ;)

Kommentarer
Postat av: Linnsaan ♥

2012-06-10 @ 17:18:13
URL: http://bylinnsaan.blogg.se/
Postat av: Linnsaan ♥

Guud vad snygga ändringar!! ♥ Assååå YEEY, jag var med på veckans bild!! <333 Jag älskade alla headrarna! Fast mest gillar jag första & sista, hehe! <333



Puss!

2012-06-10 @ 17:21:45
URL: http://bylinnsaan.blogg.se/
Postat av: Emma♥

Haha, föör att due e meed på den sista elr?! <33 ♥♥ ^^

2012-06-10 @ 19:10:46
URL: http://emsihund.blogg.se/
Postat av: Linnsaan ♥

Hehee, jaa... ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ <333 ^^

2012-06-10 @ 20:52:08
URL: http://bylinnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0