Linn veckaa!! ♥♥♥

Tjooe bloggiizz!! ♥♥♥
 
Denna vecka e en så kallad "Linn vecka"...♥ Från igår tills idaag som jag och Linn över igeen!! ♥♥♥ ^^ :P Vi sov hemma hos Linn i hennes garagee...♥ Suuper NICE ♥♥♥ :D Vid 20 över 11 åkte jag hem för jag skulle ut och cykla meed Morfaar och Zafira!! Det var jätte kuul!!! ^^<33 Efter cykelturen när morfar hade åkt hem fotade jag lite, och så här blev några resultat^^:
En biild på en vacker blomma i vår trädgård, vi haar SUUPER många sånna! ^^<33 Foto: Mejj ^^
En ganska vacker bild på två smultroon!! ♥♥♥ YAMY!! :D Foto: Mejj ^^
Fiin bild på suuper sööta Zafiraa!!! ♥♥♥♥♥♥♥ Foto: Mejj ^^
Ganska cool bild på Ett vitt smultroon!! Om ni inte ätit sånna GÖÖR DEET de e suuper godaa!! ♥♥ Foto: Mejj ^^
Fin bild på azzgulliga vovven!! ♥♥♥♥♥ Foto: Mejj ^^
Cool bild på en suuper fiin blomma i trädgårdeen!! ♥♥♥ Foto: Mejj ^^
Cool bild på ett smultroon!! ^^<33 Foto: Mejj ^^
 

Imorrn skaaa jag och Linnsaan till GRÖÖNAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥
 
bild fråån GOOGLE!!! ^^ :D 
Nue ska jag fixaa lite annat...♥
Byyeee PUSS!! ♥♥♥♥ ^^<333 ;* ;3

Kommentarer
Postat av: Linnsaan ♥

Aww, guud vad fina bilder! ♥
Veckan med dejj har varit naajjs! ♥.♥
Puss pårej! ;* ♥

2012-06-28 @ 23:49:44
URL: http://bylinnsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0