Veckans Bild..♥

Tjoo bloggizzz!! ♥♥♥♥
 
Sry att jag nt gjort ett inlägg på ett tag men jag har lixoom nt haft tid!! <33 Men iaf, jag har gjort massa olika saker...♥ Men vi börjar med veckans bild som är..........
En väldiigt fin sommar bild på sööta Fanny (Murre) när hon, jag, mamma, pappa och Zafira var och badade.♥ Hon lånade min badring där...♥ Foto: Mejj ^^
 
Litee fler bilder från när vi badade:
En bild på Sandvulkanen vi byggde<3 Det röda ska föreställa lite lava tyyp! ^^♥♥♥ Foto: Mejj ^^

En vääldigt fin bild på suuper sööta och coola Fanny (Murre)!! ♥♥♥♥ Foto: Mejj^^
Suuper häftig bild på Fanny när hon skvätte vatten, älskaar bildeen!!! ♥♥♥♥♥ Foto: Mejj^^
Cool bild på vågorna som åker in mot straaandeen!!! :O Haha! :D Foto: Mejj ^^
Haha, Fanny (Murre) ramlade baklänges i vattneet! :D :D :D Foto: Mejj ^^
 
Fyra coola bilder på när fanny kastade min badring!! ^^<333 Foto: Mejj ^^
Cool bild på båda våras badringar och fannys been! ^^ ;D <33 Foto: Mejj ^^
Haha, Fanny när hon skulle snorkla. Hon lånade ett av mina snorkelsett! <33 ;D Foto: Mejj ^^
Haha, Fanny Näär hon snorkladee!! ;D ;D <33 ♥♥♥ Foto: Mejj^^
Fiin biild på Mamma, Zafira och Pappa!!! ;D <333 ♥♥♥ Foto: Mej^^
 
Två bildeer på en smootihie som jag gjorde som Linn har gjort receptet på!! <33 Thxx!! ♥♥♥ Foto: Mejj^^
VIDEOKLIPPET:
 
Enjooy!!!♥♥♥ <33
 
Byyee Puss!!! ♥♥♥♥♥♥ <3333 ^^ ;* ;3

Kommentarer
Postat av: Linnsaan ♥

Guud vad fina bilder! ♥♥♥ ;*
Haha, tack för att du la in min video! ;* ♥♥
Hoppas smoothien var god! <33
Puss!

Svar: Haha! Japp, smoothien var suuper dupeer!!!! <333♥♥♥♥Puss ;*
None None

2012-07-05 @ 16:28:25
URL: http://bylinnsaan.blogg.se
Postat av: love&peace

Smoothien såg riktigt god ut! :)

Svar: Haha, det var den oxåå!! ♥:)
None None

2012-07-21 @ 13:13:23
URL: http://loveandpeace.blogg.se

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0