På farsans jobb med vovveen!! <3

Tjoo bloggizz!!
 
Sry för dålig bloggning men efter som det e sommar så sitter jag nt så mkt vid datorn. Men fick en lucka ledig just nu! ;)<3 Iaf nu e jag o vovven på fasrans jobb som ni ser i rubrikeen! ^^ Efter det fina besökeet här så drar det vidare till flygplatsen för att hämta Morsan o Syrran som har varit i ♥GREKLAAND♥ o e sääkeet hur bruna som helst (iaf Saraah) D:
Lyllo de men iaf jag ska ju istället till Island senare i sommar med pappa och ridaa!!! ♥.♥ <33
<3
 
Så nu ska jag surfa vidare o lite sånt men först en biild!!!! <3
Lilla söta Zafira!!! <33 Tog bilden nyss ^^
 

Ska kanske nu elr snart fixa ny design igen vet nt! ^^
Byyeee Puss!! ♥♥♥♥♥ <33 ^^ ;* ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0