Påsksaker! ;*

Tjoo bloggizz, ännu ett inlägg ida, men aja!
Fast nu blir de typ bara bilder på mina påsksaker jah fick!
Byy o Pöss! ;*
mina converse, inte för att jah fick de men en cool bild som jah tog för inte så länge sedan!


Mitt sööta påskägg från min farmor, jätte mkt god choklad inuti och pengar! ;**


Mitt fina påskägg från mamma och pappa meh chips, ostbågar, muslirigel och tuggummi inuti!


Min fin fina påskpåse av mormor med olika godisar i!


Mmm, god marabou choklad med digestive inut i av mamma och pappa!


Min azzcoola och snyygga strandväska som jah fick av mamma och pappa, fail: min sko kom med fast det blev rätt snyggt de me! ^^


En till bild på den snygga och coola väskan!


Sööt bild på mejj som jah toog! (vet att jah e lite ego)! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0