Låååångfreeedag då man ska sööörjjaa! :O

Tjoo bloggizz!
Vet ni vfr man ska sörja på långfreadagen alla barn? Jo, Jesus hängdes! Ni har så rätt sååå... ^^
Igår gjorde jag en cool bild på en sida.
Lässkig! Det är mitt öga fast jag har gjort det rött och lite fler saker, hehe!

Prova stirra RAKT in i ögat, azzläskiiigt! ^^
också ofc kmr det lite bilder om påsken efter som det e påsklov o allt! ;P
Byyy! ;* ^^ ♥♥♥♥
Gullig kyckling! ^^

Ooh, vad glaad jag skulle bli om jag fick en kyckling i present!! ^^

BILDER FRÅN NÄR JAG VAR LITEN OCH GICK PÅSKKÄRRING:
(jag gick inte påskkärring iår, och om det ser lite miffat ut med vissa bilder är det för jag klippt bort någon person kanske o bilderna ligger tyyp inte i ordning från vilket åårrr)!
Jag som liten...sööt


En annan sööt bild på meej (fast tyyp inte samma år)!


Haha sööt!


Naaw sööt o lite suddig för jah rör mejj!


Guud så sööt jah vaa, håret fladdrar och allt ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0