Hund med sparkcykel= 0

Tjoo bloggizz!
Kan inte skriva så mkt ida för har ont i min tumme och ska göra läxan. Prova inte att åka på en sparkcykel samtidigt som ni håller i en busig och vild vovve. Zafira sprang runt ett hörn och "woops" hade jag ramlat och börjat blöda på tummen och knät, mina COOLA jeans fick ett STORT håll så funderar på att kanske klipppa de till jeansshorts (det är håll på båda knäna nu)! PÅ tummen blödde det på tummen och i kanten på nageln (den gick SÖNDER och vi ska ha klassfest imorrn)!!!! Fast om Bella i "Twilight" kan gå på fest med gips på benet kan jah vääl kma med bandage på tummen....;*  Också har jah tyyp stuckat den! :( Så hps den blir bättre till bandy cupen på Lördag och simtävling på Söndag.
Fast det var lika mycket mitt fel som Zafiras! :) <333 Längtar verkligen imorrn!!!
Byy//Emma PÖSS!!!!! ^^<33333 ;**
En bild jag tog nu med Photo Booth så den är inte så bra, Plåstret är på tummen som är neråt (vi har inte satt på något bandage ida för vi ska vänta tills imorrn)!!!! <333 ^^

Kommentarer
Postat av: Linn ♥

Aww, stackare! <33

Postat av: Emma♥

Thx, men inte såå farligt jue! :D <33

2012-04-20 @ 21:41:43
URL: http://emsihund.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0