Guld i bandycup!

Tjoo bloggizzen!
Ida har jah haft bandycup, vi var på samma cup förra året och då vann vi! Det var skiit kul! Vi vann hela cupen i år igen!!!!!!<3333 Det va skiit kul, och det gick att spela me tummen!!!! :) <333 I finalen vann vi me 7-0!!! :O <33 :D Så nu har jah ännu en medalj hemma! :) :D ^^ Jah hängde me Linn hela tin, och hon hjälpte mej satt nu har jah instagram på min mobil.
Jag heter: emmsan_r
Så follow me plzz, och då följar jah er!! <333 ;* ^^ Och gilla mina bilder oxå för då gillar jah era!! ;* ^^ :D
Men aja nu ska jah tyyp snart duscha.
Byy// Emma PÖSS!!! ^^<3333 ;*
Instagram logo! <33


En gammal bild som jah tog på sportlovet i österrike. <333


En lite suddig bild på mejj som mamma tog innan jag skulle iväg på dansdagen för tyyp några veckor sedan!! <333

Kommentarer
Postat av: Linn ♥

Sööte duu ! ;*

Bra spelat idag! :)

Funkar Instagram bra dåh !? <3

Älskarejj , puss ! <3

Postat av: Emma♥

Naaw, thx Linn du e oxå sööt!! Tack du spela oxå bra!! Yes instagram funkar bra! ;* <333 Puss älskarejj meh!!! ;* <333

2012-04-22 @ 21:50:55
URL: http://emsihund.blogg.se/
Postat av: Linn ♥

Haha, varse gmn! <33 Tack, det var bra att vi VANN! ;* <33

With love, puss! <333 ;*

2012-04-23 @ 16:47:06
URL: http://bylinnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0