en till spoortdaaag! <33

Tjoo bloggizz!
Igår var jag, Linn, Fanny coh Lina och hade en sportdag. Det var sååå kuuuul!!! <333 Efter igår gick vi hem och FOTADE med Linns skiit coola kamera!!!!! <333 ^^ Vi kollade också på film, allting var skiit kul! Bilder som vi tog kmr senare när Linn skickat de till mig via skype! De e azz- snygga (iaf de flesta)! :D
Idag hade jag en till sportdag! Fast bara med Linn. Men idag var det mycket fler folk så det var inte lika kul lixsom! ^^ För tyyp en halv timme sedan åkte Linn hem för hon skulle äta på resturang. Jag saknar henne redan! ;(
Nu ska jag vara med Zafira, som ligger och sover bredvid mej! ^^
Byy //Emma PÖSS!!!!!!!!!! ^^<333 ;*
En bild på mejj och Zafira som jag tog tyyp.....NYSS!!! ^^


En annan bild på mitt öga fast mycket sötare! (min ögonfärg e verkligen så vacker)!!!! ;*

En bild på One direction som jag redan har sagt e azz braa!!! KLART VÄRLDENS BÄSTA BAND!!!!!! <333333 ^^ ;*

Kommentarer
Postat av: Linn ♥

Aww, saknar redan diig oxå!

Puss


Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0