Bilder på mejj, Linn, Fanny o Lina! <33

Tjoo Bloggizz!
Ida har jag varit hos Fanny L! Det var skoojj! ^^ Ikväll ska jah, Linn och Fanny L sova över, det ska blii feett nice! :D Nu hlr Linn på att skicka alla bilder jag, hon, Fanny och Lina tog via skype för jag pratar med henne!!! <33 Gissa hur många bilder, joo 129!!!!! :O :D <3333 Jag lovar det är sant, Jag ljuger aldrig!!! (bara i nööödfaaall, men det är inte ofta)! :D
Hps ni får en bra kväll som jag SÄKERT kmr fåå! <333 Det kanske blir ett till inlägg ikväll......^^
Byy//Emma PÖSS!!! ^^<3333 ;*
En bild på mejj, Fanny och Lina! Foto: Linn! <33


Fiin bild på Linn, Fanny och Lina! Foto: Jag!!! <333


Fiin bild på Mejj, Linn och Lina! Foto: Fanny! <33


Fiin bild på Linn, mejj och Fanny! Foto: Lina! <33


Jääätte sööt bild på mejj och Linn! Foto: Fanny


Sööt bild på Fanny och mejj! Foto: Linn! <333


Jäätte cool bild på Lina, mejj och Linn bakifrån! Foto: Fanny! <33


Sööt bild på Linn! Foto: Jaag! <333


Sööt bild på Fanny och lite Lina! Foto: Jag elr Linn! <333 :D


Jätte fin bild på ett ankpar! Foto: Linn! <33


Fiin bild på mejj och Fanny! Foto: Linn! <33


Sööt bild på mejj och Fanny i soffan! Foto: Linn! <33


Rolig bild på mejj och Fanny! Foto: Linn! <33


Cool bild på Linn när hon hoppar! Foto: Jaag!! <33


Cool bild på Fanny! Foto: Jaag elr Linn! <33


Cool bild på mejj! Foto: Linn! <33

Det är jue mycket mer fast ville inte ladda upp alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, guud vad söta bildeer! <33 De blev verkligen braa! :)<3 >:D

Puss

2012-04-19 @ 22:04:08
Postat av: Emma♥

Thx, fast vem e de?! Linn elr?! <33 :D

2012-04-20 @ 21:43:16
URL: http://emsihund.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0