sen morgon/ förmiddag

tjao! idag vakna jag vid 09:07

intressant att veta va?...... neee men jaja, idag ska jag vara med en av mina bästisar. imorse ringde en som jag inte  vill vara med så jag sa att jag skulle vara med min bästis som jag ska vara. det är ju inte lögn.........
men jaja igår var jag och syrran i nacka forum som sagt var. vi hittade super bra saker till zafira.
asså igår frågade ni vet den som ringde imorse om vi skulle köpa hund efter som vi hade kompoststaket som man brukar ha? då mumlade jag ett litet tyst ja sen sa jag att vi skule ha staketet ute..... det är ju inte lögn för vi ska ha det mesta ute. hehehehehehehehe

tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥♥♥:

Namn:
Vill due att jag ska komma ihåg dejj?! ♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv en Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0